svitanka: (Default)
[personal profile] svitanka
Проінспектувала книгарню Є на Подолі, територіально вона куди приємніше розташована аніж Золотоворітська, тому я вже покладала великі надії на книгозатарювання в теперішньому і майбутньому. Не случілось, поки що. Вчора я там дві години блукала, сьогодні годину. Вирішила що на запитання дівчаток і хлопчиків "я можу вам допомогти" тепер буду відповідати "угу, книжку притомну напишіть, видайте чи перекладіть" ггг :))) 
Хотіла підчепити собі новоперекладеного Стіга Ларсона, однако же ціна за манюпусю понад 70 грн. Це аут просто. За ЧТО? За малонормальний дизайн обкладинки може?
Кружляла коршуном навколо нових лауреатів "Коронації" але мій добрий внутрішній голос нагадував про те, що пилозбирачів з цієї колекції у мене в хаті вже доста. 
Пильненько приглядалася до фентезі, яке я взагалі не люблю, але ж після спроби однієї з книг Дяченків, у мене прокинувся певний інтерес. Дяченки на біду пишуть російською і перекладів у Є було всього нічого. І клянусь, я б вже утягла ті переклади, але якби ви бачили ті обкладинки, ви б зрозуміли чому я пішла з книгарні з порожніми руками.

Люди, ну скажіть, ну чому обкладинки книжок прикрашають дизайнерські чи псевдо-художні висери чиєїсь хворобливої фантазії??? Ну не простіше (і чи не дешевше?), блін, взагалі нічого не малювать і не "дизайнерить" на обкладинці, а просто написати назву? Та навіть таку обкладинку я візьму з вдячністю. Та будьте ж ви простішими врешті решт. За що поважаю Малковича, за те що він в своєму видавництві все таки якось слідкує за тим ЩО на його книгах і всередині них намальовано. Але ж "Абаба" поки що не вельми намагається розширити межі суто дитячого контенту. Кілька спроб "дорослої" літератури, та й по всьому. Ех... Досі шкодую за деякими книжками які давно-давно тримала в руках і де тепер такі видання взять, як не у потрьопаних життям букіністів. А нові видання... Ну певно пора до лайки "сучукрліт" додавати щось на кшталт "сучукрдизайн" чи "сучукрілюстрація". 
(deleted comment)

Date: 2010-11-08 04:49 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
а це яка серія щось не пригадую? :) Я не естетствующий, бо була б естествующим напевно б перлася з заумно-психоделічних сучобкладинок :) Но нєд. Я консерватор скоріше...
(deleted comment)

Date: 2010-11-08 04:59 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
хм... напевно саме в цей візит в книгарню, я такого не примітила. Поки що за зовнішнім виглядом лідирує Абаба. Я від ілюстрацій Єрко взагалі тащусь, я б ними стіни в хаті обвішала коли б були видали календар якийсь чи шо :) нада ідею Малковичу кинуть :) Але ж книги - то дитячі...
(deleted comment)

Date: 2010-11-08 05:15 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
ну от як тільки розбагатію :) Супер, я і не знала. Зате тепер додаткові ідеї для подарунків.

Date: 2010-11-08 05:10 pm (UTC)
From: [identity profile] strongowski.livejournal.com
вирубка як технологія - круто. Але оформлення все одно нездарне, жодна вирубка не рятує.

Date: 2010-11-08 05:14 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
це про обкладинку Ларсона? Ну, важко сказати. Мене воно не пре. В цілому якщо комусь подобається то чому б і ні, але класична альтернатива повина бути.

Date: 2010-11-08 05:15 pm (UTC)
From: [identity profile] strongowski.livejournal.com
Ларссон вийшов у згадуваній серії "Карта світу", там кожна книга зі своєю вирубкою.

Date: 2010-11-08 05:20 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
а, то це і є карта світу? Ну я геть неуважна. Власне, мене там більше ціна вразила. До оформлення, як такого, претензій нема. Я просто припускаю, що ціна злетіла і через цю креатуру з віконечком.

Date: 2010-11-08 05:13 pm (UTC)
From: [identity profile] -lit-red-.livejournal.com
Так, "Абаба" рулить, як завжди!
Виходить, що поки я до книгарень дійти не можу, особливо нічого не втратила? ;-)
До речі, коли знаходжу час почитати, намагаюсь скинути на рідер - і тоді не має значення, яка там обкладинка. От, останнім часом непогано зекономили на Фраю (ї?) і Вішнєвському.

Date: 2010-11-08 05:18 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
Ох, ну я не репрезентативний відвідувач книгарень. Я люблю щоб все було...ммм...перфектно :)

чесно кажучі, я поки що рідером не обзавелася. Не віриться що він геть не шкодить очам. Все таки з екранів і так надто багато читається нині... Хочу паперову книжку, в гарній обкладинці, з гарним папером і друком, ну і ілюстраціями коли доцільно :)

Date: 2010-11-08 05:36 pm (UTC)
From: [identity profile] -lit-red-.livejournal.com
паперові книжки - це дууже добре! але не хочеться захаращуватися!
У певний період це стає дуже важливо...
А щодо рідера я сама не вірила, але - ну правда, чесне слово - очі у мене геть зовсім не втомлюються, а зі звичайними книжками таке буває, навіть болять... все-таки зір далеко не ідеальний. Тому рідер я всім рекомендую, якщо гроші є!

Date: 2010-11-08 05:39 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
о, цікаво. А який тоді рідер порадите? бо я геть чайник в цьому питанні.

Date: 2010-11-08 05:57 pm (UTC)
From: [identity profile] -lit-red-.livejournal.com
У мене сонівський, я дуже всім задоволена (є український, але щось він мені не те...). Єдине, я шукала з підсвіткою і так і не знайшла, а це ось чула, що зараз такі з"явилися. Вони явно кращі.

Date: 2010-11-08 06:02 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
ага, ну хоч тепер по маркам трохи буду орієнтуватися. Я якшо чесно навіть погано уявляю що воно таке той рідер :) Зараз в транспорті люди з чого тіки не читають включно з екранами мобілок :)

Date: 2010-11-08 06:04 pm (UTC)
From: [identity profile] -lit-red-.livejournal.com
можемо розвіртуалитись, приїжджай до мене і протестуєш мій ;-)

Date: 2010-11-08 06:09 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
а шо для надьожності треба і протестувать :) От підніму свій рівень грамотності щодо рідерів взагалі і одразу до тест-драйву :)
(deleted comment)

Date: 2010-11-08 05:46 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
а чому? очі втомлювались чи просто незручно "сторінки гортати" чи ше шось?
(deleted comment)

Date: 2010-11-08 05:50 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
ага, ну добре :) а то якби хоч натяк на втому очей був я б вже не думала про всі ті новомодні пристрої. Мнє компьютєра круглосуточно вистачає :)
(deleted comment)

Date: 2010-11-08 06:06 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
то муж просто зоркій сокол :))) нада очкариків спитать для вєрності :)

Date: 2010-11-08 06:00 pm (UTC)
From: [identity profile] -lit-red-.livejournal.com
Ну, по-моєму, то справа звички. Я от звикла. Вдається непогано економити на книжках і книжкова шафа не захаращується. ;-)
Звичайно, я згодна з тобою, що повністю відмовитися від паперових книг неможливо, є такі шедеври! Але рідер - це справді зручно!
Я б на твоєму місці його все-таки б спробувала.

Date: 2010-11-08 06:05 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
обов"язково спробую :)

Date: 2010-11-08 05:13 pm (UTC)
From: [identity profile] strongowski.livejournal.com
нікчемна якість дизайну сучасних українських книжок - частина картини про нікчемних видавців, нездарних перекладачів, відсутнє редаґування і коректуру. Ну тобто картина таки про нікчемних видавців. я про це багато писав.

Date: 2010-11-08 05:24 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
ну то ясно - все в комплексі. Спочатку видавництво а потім всі інші підтягнуться. Власне, Абаба чим не приклад. А нині розвелося видавництв. Бачила кілька книжок, таке враження що хтось у себе на кухні "видає" сімейними силами ггг. І беруть же в книгарні. Але оскільки я взагалі невіглас в видавничій справі - хто зна, як вони пишуть, перекладають і малюють...

Date: 2010-11-08 06:02 pm (UTC)
From: [identity profile] -lit-red-.livejournal.com
Та не втомлються, чесне слово!

Date: 2010-11-08 06:03 pm (UTC)
From: [identity profile] -lit-red-.livejournal.com
коментарі чогось завжди не туди йдуть...

Date: 2010-11-08 06:07 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
та вірю :) а коментарі - та хай ідуть куди хотять :) нічо страшного.

Date: 2010-11-08 07:43 pm (UTC)
From: [identity profile] wanda-nova.livejournal.com
про видавництво "на кухні" дуже влучно.
коли готувала першу книгу, думала, що легше, аніж накласти заголовок та ім"я автора на готові оброблені фотки для дизайнера і бути не може - як я помилялась... і скільки ужасів мені прислали до фінального варіанту, просто не описати.

Date: 2010-11-08 08:09 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
оце надзвичайно цікаво послухати як все відбувається від письменника :) А можна знахабніти і запитати, от коли ти написала перший пре-перший твір, то писалося під конкретне видавництво яке чекало того твору, чи розсилалося навмання всім? Дуже цікаво, як видавництва собі шукають тексти, справді. Ну і як автор, чи іллюстратор шукає видавництва. І виходить автор потім геть не владний над своїм твором? Не може попрохати наприклад не ставити погану ілюстрацію? :)))

Date: 2010-11-08 08:32 pm (UTC)
From: [identity profile] wanda-nova.livejournal.com
у мене досвіду небагато, лише одна книга. зараз готуємо другу - правда, з іншим видавництвом. рукопис першої існував сам по собі, видавця я не шукала, якось усе випадково і швидко сталося))
звісно, автор повинен схвалити дизайн перед друком (як і фінальний варіант тексту). але, думаю, це також залежить від видавництва.
є конкурси від видавництв, які видають потім рукописи переможців книгами, до прикладу, "Смолоскип" і "Каменяр" (премія Антонича). зрештою, і "Коронація слова", яка потім пропонує видавцям переможні рукописи.

Date: 2010-11-08 08:40 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
цікаво :) Ну про "Коронацію" хто ж не знає. Якщо уявити скільки народу туди шле рукописи, не заздрю їхнім членам журі :)
Просто був цікавий "нормальний" не конкурсний шлях від рукопису до видання. Особливо, якщо автор пише вірші або коротку форму, не роман.

Date: 2010-11-09 10:59 am (UTC)
From: [identity profile] wanda-nova.livejournal.com
від колег знаю, що не варто розсилати рукописи навмання у видавництва - до них надходить стільки всього мейлом і поштою, що вони зазвичай їх просто не читають. краще спілкуватися особисто з кимось із керівництва і передавати рукопис особисто. а літконкурси - це хороша можливість видатися.

Date: 2010-11-08 10:14 pm (UTC)
From: [identity profile] archervarius.livejournal.com
в "Є" працюють шланги. це зразу помітно з їх дистильованої мови, від якої дохнуть бактерії.

минулої зими мав потребу в "Романі про Трістана та Ізольду". наярював їм телефоном, називав 3 варіанти назви - хертам. сам не прийшов, матюкнувся, взяв з полиці книгу...

що подобається - так це база дисконту, не треба пацавату картку з собою носити, назвав прізвище - отримав знижку)

короче, до "Фаланстера" "Є" срать і срать ішшо, але ходити можна, і ті пару грн, які переплачую - не жалько.

до теми - підтримую. втім, неякісні виєбони - прикметна риса сучукра.

Date: 2010-11-09 05:59 pm (UTC)
From: [identity profile] svitanka.livejournal.com
а що то за Фаланстер?

Date: 2010-11-09 07:08 pm (UTC)
From: [identity profile] archervarius.livejournal.com
"культова", як прийнято казати, напівпідвальна книгарня в Москві, спеціалізується на малотиражних, але потрясаюче цікавих соціокультурних студіях. Лівацька за духом, маса класної літератури, відсутність донцовомарініної)

Profile

svitanka: (Default)
svitanka

August 2011

S M T W T F S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 26th, 2017 06:36 pm
Powered by Dreamwidth Studios